Privacybeleid
Met de privacyverklaring die voor U ligt geven wij U een overzicht van de persoonsgegevens van U die wij
verzamelen en met welk doel wij dit doen. AAWATER is leverancier van waterbehandelingsapparatuur, onderdelen en serviceartikelen hiervoor, en adviesbureau op het gebied van drinkwaterkwaliteit. Bij het aanbieden, installeren, nazorgen en uitvoeren van deze werkzaamheden worden persoonsgegevens verwerkt. Wij verwerken deze persoonsgegevens, zoals uw
naam, adres, en gegevens van uw woning en verschillende installaties in de woning, omdat wij deze gegevens
nodig hebben voor het uitvoeren van onze diensten, facturatie en het nakomen van eventuele
garantieverplichtingen.
In de volgende tabel vindt U een nader overzicht van de door ons verwerkte persoonsgegevens:
Hoe worden persoonsgegevens gebruikt?
AAWATER gebruikt de persoonsgegevens voor de technische en administratieve invulling van de aanbieding of de
levering van de apparatuur: hiervoor hebben we bijvoorbeeld uw adres, de plaats van opstelling, de grootte van
de waterinstallatie en de mogelijkheden voor het opstellen van de apparatuur nodig.
Voor het uitvoeren van onderhoud, en het oplossen van storingen hebben we gegevens over de geplaatste
apparatuur nodig.
We kunnen uw persoonsgegevens gebruiken voor het versturen van nieuwsbrieven of het doen van extra
aanbiedingen die direct te maken hebben met de geleverde producten.
We kunnen uw persoonsgegevens ook gebruiken voor een klanttevredenheidsonderzoek.
Kattegat 32-5 www.aawater.nl IBAN: KvK 56237979
9723 JP Groningen info@aawater.nl NL63 RABO 0177 4544 07 OB NL
8520.35.019.B01
Hoe worden persoonsgegevens bewaard?
De persoonsgegevens worden door ons in digitale vorm bewaard. Dit doen wij gedeeltelijk in ons
administratiesysteem, en daarnaast bewaren we projectgebonden gegevens in een computersysteem hiervoor.
Beide vormen van gegevensopslag zijn gebaseerd op ‘cloud-opslag’. Het is ons niet bekend op welke fysieke
plaats deze gegevens worden bewaard.
Wij hebben een verwerkingsovereenkomst met de leverancier van ons administratieve systeem.
De persoonsgegevens kunnen in principe door alle personeelsleden in onze organisatie worden ingezien.
U kunt, wanneer U dat wilt, uw persoonsgegevens inzien. Op uw verzoek zullen we ze wissen, wanneer dat niet
wordt verboden door andere wettelijke eisen (bijvoorbeeld belastingwetgeving).
Wij gaan ervan uit hiermee aan de verplichtingen voortvloeiend uit de A.V.G. te voldoen